Przeprowadzki archiwum

Przeprowadzki archiwum

Bezpieczny transport archiwum

Przeprowadzki są usługą przeznaczoną dla firm i instytucji, które chcą zadbać o bezpieczny transport swoich archiwów. Sprawnie przewieziemy dokumenty z punktu A do punktu B. Oferta dotyczy także obszernych zbiorów. Niezależnie od miejsca realizacji usługi, przeprowadzki realizowane są w tym samym standardzie.

W ramach przeprowadzki odbywa się:

  • przygotowanie akt w siedzibie usługobiorcy,
  • profesjonalne pakowanie zbiorów do pudeł archiwizacyjnych,
  • transport akt pojazdem wyposażonym w system GPS,
  • wypakowanie zbiorów.

Współpraca z ekspertami to szansa na zaoszczędzenie czasu. Całym procesem zajmą się specjaliści, którzy dzięki swojemu doświadczeniu mogą zagwarantować bezpieczeństwo transportu.

Bezpieczny transport archiwum

Jak to robimy w 5 krokach?

1
Skontaktuj się z doradcą i zamów usługę

Skontaktuj się z doradcą i zamów usługę

2
Spakujemy dokumenty w kartony archiwizacyjne w Twojej siedzibie według ustalonego klucza

Spakujemy dokumenty w kartony archiwizacyjne w Twojej siedzibie według ustalonego klucza

3
Przeniesiemy zapakowane dokumenty do specjalnie zabezpieczonego samochodu

Przeniesiemy zapakowane dokumenty do specjalnie zabezpieczonego samochodu

4
Przetransportujemy dokumentację pod okiem zawodowego konwojenta samochodem z GPS we wskazane miejsce

Przetransportujemy dokumentację pod okiem zawodowego konwojenta samochodem z GPS we wskazane miejsce

5
Wypakujemy i ułożymy dokumenty zgodnie z topografią nowego archiwum

Wypakujemy i ułożymy dokumenty zgodnie z topografią nowego archiwum

Dlaczego my?

Profesjonalny zespół archiwistów

Profesjonalny zespół archiwistów

Nasz profesjonalny zespół archiwistów

  • składa się z osób, które ukończyły kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia,
  • jest doskonale przeszkolony i regularnie dba o aktualizowanie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa informacji i archiwistyki,
  • może przedstawić zaświadczenie o niekaralności,
  • jest nadzorowany przez pełnomocnika ds. zintegrowanego systemu jakości i bezpieczeństwa,
  • jest zobowiązany do zachowania tajemnicy.

Stabilna firma działająca w Polsce od 2001 roku

Stabilna firma działająca w Polsce od 2001 roku

Dlaczego nasi klienci czują się z nami pewnie?

  • bazujemy na sprawdzonych procedurach, które wyróżniają się największą skutecznością w zarządzaniu aktami i informacją,
  • jesteśmy na bieżąco z aktualnymi przepisami,
  • w indywidualny sposób podchodzimy do każdego odbiorcy,
  • dotychczasowi klienci docenili nas za profesjonalizm i fachowość,
  • zapewniamy skuteczny i wydajny proces kontroli.
Transport dokumentów

Transport dokumentów

Więcej

Zasady realizacji usługi

Nasi pracownicy zaczynają od spakowana materiałów w siedzibie Klienta. Do tego celu wykorzystywane są kartony archiwizacyjne. Bardzo istotne jest przestrzeganie odpowiedniego klucza, bo to zapewnia porządek i przejrzystość w przyszłym archiwum.

Transport akt nowoczesnymi pojazdami

  • wszystkie samochody zostały wyposażone w zabezpieczenia i GPS,
  • nad poprawnością przewozu czuwa zawodowy konwojent,
  • każdy pojazd został ubezpieczony,
  • odbiór dokumentów odbywa się w protokolarny sposób.

Oszczędność czasu i pieniędzy

  • przewóz dokumentów odbywa się bez zaangażowania ze strony Klienta,
  • usługa realizowana jest również w przypadku bardzo dużych archiwów,
  • w ten sposób przewożone mogą być nawet szczególnie cenne zbiory,
  • przeprowadzki archiwum są organizowane na terenie całego kraju w jednakowym standardzie,
  • doświadczona załoga realizuje zlecenie w krótkim czasie,
  • akta, których okres przechowywania minął, od razu można przeznaczyć do utylizacji.

3 własne, bezpieczne archiwa zlokalizowane w Polsce

Bezpieczeństwo obiektów gwarantują

  • systemy antywłamaniowe i instalacje PPOŻ,
  • nowoczesny monitoring oraz całodobowa ochrona obiektów;
  • zaawansowany system śluz, pozwalający na kontrolę dostępu osób i samochodów.
Bezpieczna infrastruktura

Bezpieczne archiwum

3 bezpieczne archiwa zlokalizowane w Polsce:

Lokalizacja oddziałów i archiwów pozwala nam na obsługiwanie klientów z całej Polski.

  • Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 249
  • Czeladź, ul. Wiejska 49
  • Nadarzyn, Al. Katowicka 66

Spełniamy standardy ISO 27001, ISO 9001 oraz posiadamy najwyższą polisę OC 10 000 000 zł

Zapewniamy Państwu:

  • ochronę danych, archiwizację i niszczenie dokumentów zgodne z systemem jakości PN - EN ISO 9001:2015,
  • regularne doskonalenie planów ciągłości działania,
  • wysokojakościową instalację (utylizacja wg normy ISO 21964), niszczącą akta bez konieczności segregacji elementów z metalu i plastiku,
  • nieprzerwany monitoring wszystkich obiektów,
  • skuteczny system podziału budynków na strefy bezpieczeństwa,
  • priorytetowe traktowanie ochrony informacji od momentu odebrania dokumentacji od klienta,
  • pojazdy dostosowane do przewozu akt (odpowiednie oznaczenie i wyposażenie samochodów),
  • system komputerowy zintegrowany z mobilnymi skanerami,
  • wysoką polisę ubezpieczeniową 10 000 000 zł.

Certyfikat ISO 27001 Certyfikat ISO 9001
Certyfikat ISO 27001 Certyfikat ISO 9001
All rights reserved Rhenus Office Systems Poland Sp. z o.o.
Projekt i realizacja: Internetica