Przeprowadzki archiwum

Przeprowadzki archiwum

Bezpieczny transport archiwum

Przeprowadzki są usługą przeznaczoną dla firm i instytucji, które chcą zadbać o bezpieczny transport swoich archiwów. Sprawnie przewieziemy dokumenty z punktu A do punktu B. Oferta dotyczy także obszernych zbiorów. Niezależnie od miejsca realizacji usługi, przeprowadzki realizowane są w tym samym standardzie.

W ramach przeprowadzki odbywa się:

  • przygotowanie akt w siedzibie usługobiorcy,
  • profesjonalne pakowanie zbiorów do pudeł archiwizacyjnych,
  • transport akt pojazdem wyposażonym w system GPS,
  • wypakowanie zbiorów.

Współpraca z ekspertami to szansa na zaoszczędzenie czasu. Całym procesem zajmą się specjaliści, którzy dzięki swojemu doświadczeniu mogą zagwarantować bezpieczeństwo transportu.

Bezpieczny transport archiwum

Jak to robimy w 5 krokach?

1
Skontaktuj się z doradcą i zamów usługę

Skontaktuj się z doradcą i zamów usługę

2
Spakujemy dokumenty w kartony archiwizacyjne w Twojej siedzibie według ustalonego klucza

Spakujemy dokumenty w kartony archiwizacyjne w Twojej siedzibie według ustalonego klucza

3
Przeniesiemy zapakowane dokumenty do specjalnie zabezpieczonego samochodu

Przeniesiemy zapakowane dokumenty do specjalnie zabezpieczonego samochodu

4
Przetransportujemy dokumentację pod okiem zawodowego konwojenta samochodem z GPS we wskazane miejsce

Przetransportujemy dokumentację pod okiem zawodowego konwojenta samochodem z GPS we wskazane miejsce

5
Wypakujemy i ułożymy dokumenty zgodnie z topografią nowego archiwum

Wypakujemy i ułożymy dokumenty zgodnie z topografią nowego archiwum

Dlaczego my?

Profesjonalny zespół archiwistów

Profesjonalny zespół archiwistów

Nasz profesjonalny zespół archiwistów

  • składa się z osób, które ukończyły kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia,
  • jest doskonale przeszkolony i regularnie dba o aktualizowanie swojej wiedzy z zakresu bezpieczeństwa informacji i archiwistyki,
  • może przedstawić zaświadczenie o niekaralności,
  • jest nadzorowany przez pełnomocnika ds. zintegrowanego systemu jakości i bezpieczeństwa,
  • jest zobowiązany do zachowania tajemnicy.

Stabilna firma działająca w Polsce od 2001 roku

Stabilna firma działająca w Polsce od 2001 roku

Dlaczego nasi klienci czują się z nami pewnie?

  • bazujemy na sprawdzonych procedurach, które wyróżniają się największą skutecznością w zarządzaniu aktami i informacją,
  • jesteśmy na bieżąco z aktualnymi przepisami,
  • w indywidualny sposób podchodzimy do każdego odbiorcy,
  • dotychczasowi klienci docenili nas za profesjonalizm i fachowość,
  • zapewniamy skuteczny i wydajny proces kontroli.
Transport dokumentów

Transport dokumentów

Więcej

Zasady realizacji usługi

Nasi pracownicy zaczynają od spakowana materiałów w siedzibie Klienta. Do tego celu wykorzystywane są kartony archiwizacyjne. Bardzo istotne jest przestrzeganie odpowiedniego klucza, bo to zapewnia porządek i przejrzystość w przyszłym archiwum.

Transport akt nowoczesnymi pojazdami

  • wszystkie samochody zostały wyposażone w zabezpieczenia i GPS,
  • nad poprawnością przewozu czuwa zawodowy konwojent,
  • każdy pojazd został ubezpieczony,
  • odbiór dokumentów odbywa się w protokolarny sposób.

Oszczędność czasu i pieniędzy

  • przewóz dokumentów odbywa się bez zaangażowania ze strony Klienta,
  • usługa realizowana jest również w przypadku bardzo dużych archiwów,
  • w ten sposób przewożone mogą być nawet szczególnie cenne zbiory,
  • przeprowadzki archiwum są organizowane na terenie całego kraju w jednakowym standardzie,
  • doświadczona załoga realizuje zlecenie w krótkim czasie,
  • akta, których okres przechowywania minął, od razu można przeznaczyć do utylizacji.

3 własne, bezpieczne archiwa zlokalizowane w Polsce

Bezpieczeństwo obiektów gwarantują

  • systemy antywłamaniowe i instalacje PPOŻ,
  • nowoczesny monitoring oraz całodobowa ochrona obiektów;
  • zaawansowany system śluz, pozwalający na kontrolę dostępu osób i samochodów.
Bezpieczna infrastruktura

Bezpieczne archiwum

3 bezpieczne archiwa zlokalizowane w Polsce:

Lokalizacja oddziałów i archiwów pozwala nam na obsługiwanie klientów z całej Polski.

  • Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 249
  • Czeladź, ul. Wiejska 49
  • Nadarzyn, Al. Katowicka 66

Spełniamy standardy ISO 27001, ISO 9001 oraz posiadamy najwyższą polisę OC 10 000 000 zł

Zapewniamy Państwu:

  • ochronę danych, archiwizację i niszczenie dokumentów zgodne z systemem jakości PN - EN ISO 9001:2015,
  • regularne doskonalenie planów ciągłości działania,
  • wysokojakościową instalację (utylizacja wg normy ISO 21964), niszczącą akta bez konieczności segregacji elementów z metalu i plastiku,
  • nieprzerwany monitoring wszystkich obiektów,
  • skuteczny system podziału budynków na strefy bezpieczeństwa,
  • priorytetowe traktowanie ochrony informacji od momentu odebrania dokumentacji od klienta,
  • pojazdy dostosowane do przewozu akt (odpowiednie oznaczenie i wyposażenie samochodów),
  • system komputerowy zintegrowany z mobilnymi skanerami,
  • wysoką polisę ubezpieczeniową 10 000 000 zł.

Certyfikat ISO 27001 Certyfikat ISO 9001
Certyfikat ISO 27001 Certyfikat ISO 9001

Najczęściej zadawane pytania

Czy warto zdecydować się na profesjonalną przeprowadzkę archiwum z dokumentami?
Przechowywanie danych przez określony czas jest obowiązkiem każdego przedsiębiorcy. W przypadku dobrze prosperujących biznesów wielkość składowanej dokumentacji potrafi być imponująca. W takich sytuacjach przeprowadzka archiwum do innego miejsca może się okazać nie lada wyzwaniem. Warto zastanowić się nad skorzystaniem z usług Destroy&Recycling. Oferujemy profesjonalne niszczenie dokumentów, przechowywanie akt, ale również usługę przeprowadzki archiwów.

Przeprowadzki archiwum — oferta

W naszej firmie realizujemy sprawne przeprowadzki archiwum. Jest to usługa przeznaczona dla firm i instytucji, którym zależy na bezpiecznym transporcie przechowywanych dokumentów. Proces rozpoczyna się od przygotowania transportu w siedzibie usługobiorcy. Papier pakowany jest w kartony archiwizacyjne według określonego klucza. Odbiór dokumentacji odbywa się w protokolarny sposób. Pudła są następnie transportowane pojazdem wyposażonym w system GPS do miejsca przeznaczenia. Samochód jest ubezpieczony i nadzorowany przez doświadczonego konwojenta. Jakość usługi jest jednakowa na terenie całej Polski. Ostatni etap to wypakowanie i ułożenie dokumentacji w zgodzie z topografią nowego archiwum. Dzięki bezpiecznej realizacji usługi nie muszą się Państwo obawiać, że poufne informacje dostaną się do wiadomości niepowołanych osób. Wszystkie przeprowadzki realizujemy w tym samym standardzie. Przed przeprowadzką archiwum warto wyselekcjonować zalegające dokumenty, które straciły aktualność i zamówić ich zniszczenie. Dzięki naszej pomocy znacznie łatwiej poradzić sobie z chaosem panującym w biurze. Przeprowadzki archiwum z naszą firmą pozwalają na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Przewóz dokumentów nie wymaga zaangażowania ze strony klienta. Usługę można zamówić na terenie całego kraju w jednakowym standardzie. Warto z niej skorzystać, nawet jeśli pod Państwa opieką znajduje się duże archiwum, w którym znajdują się szczególnie cenne zbiory. Przeprowadzki archiwów nigdy jeszcze nie były tak proste i bezpieczne.

Przeprowadzki archiwów — Wrocław

Warto zdecydować się na zamówienie usługi przeprowadzki archiwów we Wrocławiu. Dzięki skorzystaniu z profesjonalnej pomocy można uporządkować przestrzeń w biurze przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa. Nikt nie odczyta poufnych informacji, które powinny pozostać tajemnicą, co pozwala na uniknięcie niepotrzebnego stresu. Ponadto dokumentacja na pewno nie pogubi się po drodze. Profesjonalni archiwiści odpowiednio, ją zabezpieczą, a transport będzie odbywał się pod okiem profesjonalnego konwojenta. Decyzja o zamówieniu usługi przeprowadzki archiwów we Wrocławiu stanowi nieocenioną pomoc dla przedsiębiorców. Firma rozkwitnie, a Państwo będą mieć pewność, że wszystkie działania odbywają się zgodnie z normami bezpieczeństwa i przepisami prawnymi.

Przeprowadzka archiwum — Katowice

Nasza firma umożliwia również zorganizowanie przeprowadzki archiwum w Katowicach. Skorzystanie z takich usług może przynieść wiele korzyści. Pozwala oszczędzić czas i zająć się sprawami ważniejszymi dla sprawnego funkcjonowania biznesu jak na przykład tworzenie strategii, czy praca nad kreatywnymi ideami. Dzięki nam dokumenty będą bezpieczne, a zawarte w nich poufne informacje na pewno nie dostaną się w niepowołane ręce. Warto zdecydować się na przeprowadzkę archiwum w Katowicach, aby docenić wszystkie korzyści płynące z tej decyzji.

Przeprowadzki archiwów — Śląsk

Szybko realizujemy przeprowadzki archiwów na Śląsku. Dzięki zamówieniu usługi, która pozwala na przeniesienie dokumentacji w inne miejsce, przedsiębiorcy mogą skupić się na innych zagadnieniach, na przykład poprawie efektywności i wydajności pracy. Nie ma obaw, że poufne informacje, które często znajdują się w dokumentach służbowych, dostaną się w niepowołane ręce. Działamy sprawnie i dyskretnie, więc można mieć pewność, że przeprowadzka archiwum na Śląsku nie zdezorganizuje działania firmy, a w długofalowej perspektywie wręcz poprawi jej funkcjonowanie. Współpraca z profesjonalistami sprawia, że wszystkie procesy przebiegają znacznie sprawniej.
All rights reserved Rhenus Office Systems Poland Sp. z o.o.
Projekt i realizacja: Internetica