Niszczenie nośników danych

Niszczenie nośników danych

Niszczenie elektronicznych nośników danych – utylizacja nośników danych

DESTROY & RECYCLING oferuje przedsiębiorstwom każdego typu kompleksowe rozwiązanie problemu okresowego niszczenia nośników danych.

W zakres działań naszej firmy wchodzi niszczenie nośników danych każdego typu, w tym:

  • płyt CD/DVD, Blu-ray;
  • kart pamięci USB;
  • dysków twardych;
  • kart kredytowych;
  • taśm magnetofonowych i video (VHS);
  • dyskietek, mikro-chipów;
  • folii do prezentacji;
  • bezpiecznych kopert do przewozu pieniędzy;
  • kopii zapasowych taśm.
Niszczenie elektronicznych nośników danych – utylizacja nośników danych

Jak to robimy w 5 krokach?

1
Skontaktuj się z doradcą i ustal szczegóły odbioru nośników

Skontaktuj się z doradcą i ustal szczegóły odbioru nośników

2
Spakujemy nośniki do bezpiecznych aluminiowych pojemników

Spakujemy nośniki do bezpiecznych aluminiowych pojemników

3
Nasi konwojenci odbiorą i przetransportują nośniki samochodem śledzonym GPS

Nasi konwojenci odbiorą i przetransportują nośniki samochodem śledzonym GPS

4
Zdemagnetyzujemy i zniszczymy nośniki zgodnie z normą ISO 21964

Zdemagnetyzujemy i zniszczymy nośniki zgodnie z normą ISO 21964

5
Wystawimy fakturę i certyfikat potwierdzający zniszczenie nośników

Wystawimy fakturę i certyfikat potwierdzający zniszczenie nośników

Dlaczego my?

Wykwalifikowany i zweryfikowany personel

Wykwalifikowany i zweryfikowany personel

O Twoje dokumenty zatroszczą się doskonale przygotowani specjaliści

Zależy nam na tym, żeby zapewnić naszym odbiorcom satysfakcjonującą jakość usługi oraz wysokim poziom bezpieczeństwa. Wybór naszego rozwiązania to pewność, że dokumentacją zajmą się osoby, które:

  • pozytywnie przeszły wieloetapową rekrutację,
  • biorą udział w regularnie organizowanych szkoleniach, dotyczących ochrony danych,
  • przestrzegają tajemnicy służbowej,
  • mogą przedstawić zaświadczenie o niekaralności,
  • nadzorowane przez pełnomocnika ds. zintegrowanego systemu jakości i bezpieczeństwa.

Stabilna firma działająca w Polsce od 2001 roku

Stabilna firma działająca w Polsce od 2001 roku

Dlaczego nasi klienci czują się z nami pewnie?

  • bazujemy na sprawdzonych procedurach, które wyróżniają się największą skutecznością w zarządzaniu aktami i informacją,
  • jesteśmy na bieżąco z aktualnymi przepisami,
  • w indywidualny sposób podchodzimy do każdego odbiorcy,
  • dotychczasowi klienci docenili nas za profesjonalizm i fachowość,
  • zapewniamy skuteczny i wydajny proces kontroli.
Demagnetyzacja i niszczenie fizycznych nośników

Demagnetyzacja i niszczenie fizycznych nośników

Więcej
Demagnetyzacja nośników informacji

Demagnetyzacja nośników informacji

  • proces pozwala w nieodwracalny sposób zniszczyć dane dzięki działaniu silnego impulsu magnetycznego,
  • nośnik nie nadaje się do ponownego zapisu informacji;
  • w ten sposób można bezpiecznie usunąć dane z dysków SSD, HDD, CD, DVD i taśm backup.

Fizyczne niszczenie nośników informacji

  • niszczenie zgodnie z normą ISO 21964,
  • dyski HDD – poziom bezpieczeństwa H5,
  • dyski SSD – poziom bezpieczeństwa E3,
Niszczenie nośników danych

Własna bezpieczna i wydajna infrastruktura niszcząca

Własna bezpieczna i wydajna infrastruktura niszcząca

Nowoczesna infrastruktura - czym dysponujemy?

  • 4 instalacje o wysokiej sprawności (są w stanie dziennie niszczyć 120 ton dokumentów),
  • flota 37 sprawdzonych pojazdów monitorowanych systemem GPS,
  • 10.000 pojemników, które sprawiają, że zbiórka dokumentów jest jeszcze łatwiejsza i wygodniejsza,
  • krótki czas realizacji zlecenia,
  • wysoki standard obsługi na terenie całego kraju (materiały niszczymy zgodnie z normą ISO 21964).

Utylizacja w doskonale zabezpieczonych obiektach

  • liczne bariery logiczne i fizyczne, zabezpieczające przed nieupoważnionym dostępem,
  • nowoczesny system monitoringu,
  • instalacje PPOŻ,
  • całodobowa ochrona obiektu,
  • alarmy antywłamaniowe.
Bezpieczna infrastruktura

Spełniamy standardy ISO 27001, ISO 9001 oraz posiadamy najwyższą polisę OC 10 000 000 zł

Zapewniamy Państwu:

  • ochronę danych, archiwizację i niszczenie dokumentów zgodne z systemem jakości PN - EN ISO 9001:2015,
  • regularne doskonalenie planów ciągłości działania,
  • wysokojakościową instalację (utylizacja wg normy ISO 21964), niszczącą akta bez konieczności segregacji elementów z metalu i plastiku,
  • nieprzerwany monitoring wszystkich obiektów,
  • skuteczny system podziału budynków na strefy bezpieczeństwa,
  • priorytetowe traktowanie ochrony informacji od momentu odebrania dokumentacji od klienta,
  • pojazdy dostosowane do przewozu akt (odpowiednie oznaczenie i wyposażenie samochodów),
  • system komputerowy zintegrowany z mobilnymi skanerami,
  • wysoką polisę ubezpieczeniową 10 000 000 zł.

Certyfikat ISO 27001 Certyfikat ISO 9001
Certyfikat ISO 27001 Certyfikat ISO 9001

Najczęściej zadawane pytania

Czy nośniki można dostarczyć do Państwa osobiście?
Nic nie stoi na przeszkodzie, by o transport zadbać we własnym zakresie. Należy najpierw ustalić termin dostarczenia nośników. Większość Klientów decyduje się jednak na wygodniejszą opcję, która jest wliczona w cenę usługi, czyli na odebranie pojemników przez naszą ekipę.
Posiadamy kilka oddziałów na terenie całego kraju, czy istnieje możliwość obsługi każdego z nich?
Tak. Możemy pochwalić się sprawną logistyką. Każdy oddział gwarantuje kompleksową obsługę, a dzięki rozbudowanej sieci placówek działamy w całej Polsce.
Czy nośniki zostaną zniszczone w bezpieczny sposób?
Działamy zgodnie z normą ISO 9001:2008 oraz ISO 27001:2005. Systemy bezpieczeństwa i zarządzania jakością regularnie poddawane są audytom, za których przebieg odpowiadają certyfikowane jednostki. Również opracowane przez nas plany ciągłości działania gwarantują bezpieczne niszczenie nośników - są okresowo testowane, a na straży sprawności systemu stoi pełnomocnik ds. jakości i bezpieczeństwa. Wszystkie osoby, odpowiedzialne za ochronę informacji, przechodzą profesjonalne szkolenia oraz podpisują klauzulę poufności. Wymagana jest także niekaralność. Dzięki rygorystycznemu przestrzeganiu procedur możemy zapewnić Klientom najwyższą jakość obsługi. Powyższe zasady dotyczą każdej naszej placówki.
W jakim czasie nośniki odebrane od Klienta zostaną zniszczone?
W ciągu 24h od momentu odbioru zawartość pojemnika zostanie zniszczona.
Jak przebiega niszczenie twardych dysków?
Utylizację tego typu nośników rozpoczynamy od mechanicznego zniszczenia przeprowadzonego zgodnie z normą ISO 21964. W ten sposób destrukcji poddawane są m.in. hermetyczne obudowy dysku, talerze, głowice i napędy. Metoda mechaniczna uznawana jest za bardziej skuteczne i szybsze rozwiązanie niż kasowanie danych metodą programową czy degaussowanie (demagnetyzację). Po przeprowadzonej utylizacji klient otrzymuje certyfikat, zawierający precyzyjne informacje o przeprowadzonym niszczeniu (m.in. numery seryjne zutylizowanych dysków).
Czy Klient musi zaangażować swoich pracowników w załadunek nośników przeznaczonych do niszczenia?
Nie, wszystkim zajmą się nasi konwojenci. Wystarczy wskazać im, które akta należ zabrać. W efekcie udział Klienta w całym przedsięwzięciu zostaje ograniczony do minimum. Załadunek nośników jest w cenie usługi.
Czy warto zdecydować się na profesjonalne niszczenie nośników danych elektronicznych?

Niszczenie nośników danych

W dzisiejszych czasach wiele poufnych informacji przechowywanych jest na elektronicznych nośnikach, a nie w formie papierowej. Niszczenie dokumentów nie zawsze oznacza utylizacji wydrukowanych kopii. Skuteczne wymazanie danych z cyfrowego nośnika jest jednak trudne, a ponadto cyberprzestępcy często posiadają możliwość ich odzyskania. Dlatego właśnie, jeśli stoją Państwo przed koniecznością usunięcia zdigitalizowanych informacji, najlepszym rozwiązaniem będzie zwrócenie się o pomoc do Destroy&Recycling. Fizyczne niszczenie nośników danych jest najskuteczniejszym sposobem, aby trwale pozbyć się informacji, które nie powinny dostać się do wiadomości osób niepowołanych, a ponadto pozwala na recykling tworzyw, które zostały wykorzystane do produkcji nośników.

Niszczenie nośników danych — oferta

Warto zdecydować się na zamówienie niszczenia nośników danych w naszej firmie ze względu na długoletnie doświadczenie, którym możemy się pochwalić. Skorzystanie z profesjonalnych usług w tym zakresie zapewnia bezpieczeństwo i pozwala uniknąć niepotrzebnego stresu. W naszej firmie zamówisz niszczenie takich urządzeń, jak płyty CD/DVD, Blu-ray, karty pamięci USB, dyski twarde, karty kredytowe, taśmy magnetofonowe i video (VHS), dyskietki, mikro-chipy, folie do prezentacji, bezpieczne koperty do przewozu pieniędzy, a także kopie zapasowe taśm. Aby zamówić taką usługę, wystarczy. skonsultować się z doradcą. Podczas rozmowy ustalamy szczegóły odbioru nośników, które następnie pakowane są do bezpiecznych aluminiowych pojemników. Konwojenci z naszej firmy odbierają je od Państwa i transportują specjalnym samochodem śledzonym GPS. Auta są dobrze zabezpieczone, więc nie ma ryzyka, że podczas przewozu nastąpi wyciek informacji. Kolejny krok to niszczenie urządzeń metodą demagnetyzacji. Nośnik informacji poddawany jest działaniu specjalnego impulsu magnetycznego, który bezpowrotnie kasuje całą zapisaną na nim treść. Cała procedura odbywa się zgodnie z normą ISO 21964. Na ostatnim etapie wystawiamy fakturę i certyfikat potwierdzający zniszczenie nośników. W Destroy&Recycling dysponujemy 4 instalacjami niszczącymi o wysokiej sprawności, flotą 37 sprawdzonych pojazdów i 10.000 pojemników. Utylizacja odbywa się w nowoczesnych obiektach. Dostęp do nich chroniony jest poprzez liczne zabezpieczenia. Wśród nich znajdują się bariery logiczne, system śluz oraz nieprzerwany monitoring. Usługi świadczone są przez wykwalifikowany personel zobowiązany do zachowania tajemnicy służbowej. Wszyscy nasi pracownicy pozytywnie przeszli wieloetapową rekrutację i mogą przedstawić Państwu zaświadczenie o niekaralności. Praca w firmie nadzorowana jest przez pełnomocnika ds. zintegrowanego systemu jakości i bezpieczeństwa, który czuwa nad tym, aby wszystkie procedury przebiegały sprawnie. Dzięki temu, że na bieżąco aktualizujemy wiedzę na temat obowiązujących przepisów, możemy zapewnić stuprocentową skuteczność w realizacji założonych celów. Dotychczasowi klienci docenili profesjonalizm naszej firmy.

Niszczenie nośników danych — Wrocław

Oferujemy niszczenie nośników danych we Wrocławiu. Decydując się na inwestycję tego typu, warto mieć pewność, że zostanie ona wykonana profesjonalnie i w zgodzie z najwyższymi standardami. Niszczenie nośników danych pozwala na zwolnienie przestrzeni, ale również bezpowrotne usunięcie poufnych informacji, które są przetrzymywane w firmie. Uporządkują Państwo archiwum, co pozwoli na bardziej płynne zarządzanie organizacją.

Niszczenie nośników danych — Śląskie

Dojedziemy w dowolne miejsce na terenie Śląska. Warto się do nas odezwać, aby uzyskać profesjonalną pomoc w utylizacji elektronicznych nośników informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. Dzięki temu można zająć się sprawami związanymi z rozwojem przedsiębiorstwa. Jeśli zamówią Państwo niszczenia nośników danych w Śląskiem, zrealizujemy ją bardzo szybko.

Niszczenie nośników danych — Katowice

Realizujemy również usługę niszczenia nośników danych w Katowicach. Decydując się na jej zamówienie, można mieć pewność, że wszystko zostanie wykonane z zachowaniem najwyższego profesjonalizmu. Bezpieczne niszczenie nośników danych jest szczególnie ważne, ponieważ pozwala chronić organizację przed zagrożeniami związanymi z utratą poufnych informacji. Wśród potencjalnych niebezpieczeństw znajduje się na przykład kradzież tożsamości, wyciek informacji biznesowych, ale również utrata poufnych danych. Dlatego właśnie warto zainwestować w niszczenie nośników danych w Katowicach.

Niszczenie nośników danych — Opole

Warto zdecydować się niszczenie nośników danych w Opolu, jeśli prowadzi się firmę w tej lokalizacji. Skorzystanie z pomocy profesjonalistów, pozwoli na usunięcie wszystkich informacji tak, aby nie były dostępne dla osób trzecich. Jest to szczególnie istotne w przypadku danych poufnych. Aby spełnić wymogi prawne dotyczące ochrony danych, najlepiej zdecydować się na skorzystanie z usług profesjonalnej firmy, która się w tym specjalizuje. Zamówienie niszczenia nośników danych w Opolu pozwala na uniknięcie niepotrzebnego stresu.

Niszczenie nośników danych — Jelenia Góra

Również na terenie Jeleniej Góry można zamówić niszczenie nośników danych. Informacje magazynowane na urządzeniach są trwale i bezpowrotnie usuwane przez pracowników naszej firmy. Dzięki temu nie trzeba się martwić, że zostaną wykorzystane w sposób, w jaki nie powinny, być użyte. Niszczenie nośników danych stanowi też wsparcie w zakresie ochrony środowiska, umożliwiając poddanie recyklingowi tworzyw, z których zostały one wykonane. Z tego powodu także warto zamówić usługę niszczenia nośników danych w Jeleniej Górze.

Niszczenie nośników danych — Częstochowa

Niszczenie nośników danych w Częstochowie pozwala w bezpieczny sposób pozbyć się przechowywanych w firmie poufnych informacji. Dzięki pomocy profesjonalistów przestrzegać przepisów dotyczących ochrony danych, takich jak RODO, jest znacznie łatwiejsze. Warto zdecydować się na zamówienie niszczenia nośników danych w Częstochowie, aby pozbyć się zalegających w firmie przedmiotów.

Referencje klientów

Logo Lotto
"Totalizator Sportowy Sp. z o.o. w Warszawie Oddział we Wrocławiu współpracuje od 2019 roku z Firmą Destroy & Recycling Sp. z o.o. Wrocław, ul. Opolska 140 w zakresie odbioru i niszczenia zbędnej dokumentacji niearchiwalnej. W okresie naszej współpracy Firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. wykazała się dużą rzetelnością i sumiennością w realizacji powierzonych zadań, a także elastycznością w zakresie dostosowania się do wymogów klienta. Z przyjemnością mogę polecić usługi Firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o."
Jerzy Gajderowicz
Kierownik Zespołu Administracji
Logo Urząd Gminy Nowa Huta
"Urząd Gminy Nowa Ruda rekomenduje, że firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opolskiej 140 jest podmiotem solidnym, wiarygodnym, w pełni przygotowanym do kompleksowego wykonywania usług profesjonalnego i poufnego niszczenia dokumentów. Dotychczasowe działania firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o. były wykonywane rzetelnie, profesjonalnie i nie wzbudzały zastrzeżeń pod względem technicznym i merytorycznym. Potencjał techniczny i organizacyjny gwarantuje wysoki poziom wykonywanych usług, co spełnia nasze oczekiwania i wymagania.[..] Nasza dotychczasowa współpraca potwierdza, że Destroy & Recycling Sp. z o.o. jest poważnym, profesjonalnym, a także solidnym partnerem, który jest godny polecenia każdej instytucji potrzebującej sprawnego i skutecznego niszczenia dokumentów. "
Anna Zawiślak
Zastępca Wójta
Logo HASCO - LEK
"W imieniu Przedsiębiorstwa Produkcji Farmaceutycznej HASCO — LEK S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Żmigrodzkiej 242 E, oświadczam, że Firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opolskiej 140, jest solidnym i rzetelnym podmiotem, świadczącym dla naszej Spółki i innych Spółek z Grupy HASCO, usługi w zakresie profesjonalnego i poufnego niszczenia dokumentacji. Współpracujmy z Firmą Destroy & Recycling Sp. z o.o. od 2014 roku i zawsze realizowała Ona i nadal realizuje bez zarzutu usługi odbioru i niszczenia dokumentów. Spółka Destroy & Recycling wykazuje się w swoim działaniu wysokimi standardami w podejściu do Klienta, terminowością i profesjonalizmem. Potwierdzam, że Destroy & Recycling Sp. z o.o. jest Firmą godną polecenia dla każdej instytucji, która potrzebuje sprawnego i skutecznego niszczenia dokumentów."
mgr farm. Jolanta Stańczak
Wiceprezes Zarządu
Logo KWP we Wrocławiu
"Wydział Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu informuje, że współpracujemy z firmą Destroy & Recycling Sp. z o.o. ul. Opolska 140, 52-014 Wrocław od dnia 14.04.2017 r. Wykonawca realizuje wykonanie usługi w sposób profesjonalny i życzliwy w zakresie odbioru oraz bezpiecznego i poufnego niszczenia dokumentów. Firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. jest aktualnie w trakcie realizacji umowy nr 167M- [I-2310-10/2020 od 15-04-2020 r. do 15-04-2023 r. Na dzień 10.06.2021 r. umowa wykonywana jest w sposób należyty, zgodnie z jej zapisami. "
Agnieszka Chółodecka
ZASTĘPCA NACZELNIKA Wydziału Zaopatrzenia KWP we Wrocławiu
Logo Impel
"Firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opolska 140 realizuje swoje usługi na rzecz naszej spółki od roku 2016 w sposób profesjonalny i bez żadnych zastrzeżeń. Podczas wykonywanych zleceń pracownicy firmy wykazywali się wysokim poziomem profesjonalizmu i solidnością bazującą na dużym doświadczeniu. Terminowość oraz wysoka jakość obsługi była i jest na najwyższym poziomie. Polecamy firmę Destroy 8 Recycling Sp. z o.o. jako solidnego wykonawcę realizującego swoje zadania w sposób rzetelny zachowując przy tym bezpieczeństwo i poufność stosownie do wykonywanego profilu usług. Aktualnie z firmą Destroy & Recycling Sp. z o.o. pozostajemy w stałej współpracy i serdecznie dziękujemy za dotychczasową. "
Barbara Głogowska-Walenciak
Prokurent
Logo PUP
"Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie rekomenduje Firmę Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Opolska 140 jako rzetelnego Wykonawcę świadczonych usług. W latach od 2018 do 2021 Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie powierzył wykonanie usług polegających na bezpiecznym odbiorze i poufnym zniszczeniu dokumentów. Ponadto w dniach 27-28.10.2020r. ww. firma wykonała usługę przeniesienia akt ze składnicy akt polegająca na spakowaniu, przewozie i rozładunku dokumentów. Biorąc pod uwagę dotychczasową współpracę, możemy polecić ww. firmę innym instytucjom i firmom zainteresowanym niszczeniem dokumentów jako godnego polecenia Wykonawcę. Referencje wydano na wniosek Wykonawcy. "
Monika Zawiak
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
Logo Dallmayr
“Przedstawiamy pozytywną rekomendację dla firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opolska 140, 52-014 Wrocław. Zlecone prace polegają na bezpiecznym odbiorze i poufnym zniszczeniu dokumentów. Usługa jest wykonywana nieprzerwanie od 2014 r. Usługa jest wykonywana profesjonalnie, terminowo, w sposób należyty i kompleksowy oraz zgodnie ze zleceniem. Oceniamy firmę Destroy & Recycling Sp. z o.o. jako godnego polecenia wykonawcę. ”
Anna Toczek
Prezes Zarządu
Logo WSSK
"Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu z siedzibą przy ul. H. Kamieńskiego 73a korzysta z usług, polegających na bezpiecznym odbiorze i poufnym niszczeniu dokumentów, świadczonych przez firmę Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Opolskiej 140 we Wrocławiu. Usługa wykonywana jest nieprzerwanie od roku 2018.[...] Wykonawca dysponuje szeroką gamą różnego rodzaju pojemników, w tym jednorazowych, co umożliwia dużą elastyczność w różnorodnych potrzebach szpitala. Nasze kontakty z usługodawcą są zawsze zwyczajnie życzliwe i przyjazne. Jesteśmy bardzo zadowoleni z usług firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o. i rekomendujemy jej usługi. "
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
Logo Ultimo
"Firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Opolskiej 140 jest solidnym i rzetelnym podmiotem, świadczącym usługi w zakresie profesjonalnego i poufnego niszczenia dokumentacji dla ULTIMO S.A. Ponadto, firma Destroy & Recycling Sp. z o.o., posiada wszelkie niezbędne warunki techniczne oraz infrastrukturę, aby realizować oferowane usługi w sposób terminowy i całkowicie niezawodny, gwarantując przy tym wysoki poziom wykonywanych usług. Korzystamy z usług firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o. wiele lat i jak dotąd wywiązuje się ona z powierzonych zadań bardzo dobrze. Firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o. zapracowała na jak najlepszą opinię, wykazując się w swoim działaniu profesjonalizmem, a także wysokimi standardami w podejściu do klienta."
Agnieszka Paulina Góra
Ultimo S.A.
Logo Valmet
"Firma Destroy & Recycling Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Opolskiej 140 we Wrocławiu, wykonuje dla naszej Spółki usługi w zakresie profesjonalnego i poufnego niszczenia dokumentacji papierowej. Potwierdzamy, że posiada zasoby techniczne oraz infrastrukturę, by realizować swoje usługi w sposób terminowy i całkowicie niezawodny. Jest podmiotem rzetelnym i solidnym, a dodatkowo gwarantuje przy tym wysoki poziom wykonywanych usług. Współpraca między naszą Spółką a firmą Destroy & Recycling Sp. z o.o. trwa nieprzerwanie od 2015 roku i nie mamy żadnych zastrzeżeń do świadczonych usług. Rekomendujemy korzystanie z usług firmy Destroy & Recycling Sp. z o.o., ponieważ w działaniu zawsze wykazuje się terminowością, fachowością a współpraca przebiega bezproblemowo. "
Andrzej Majtczak
Specjalista ds. współpracy z firmami zewnętrznymi
All rights reserved Rhenus Office Systems Poland Sp. z o.o.
Projekt i realizacja: Internetica